kirs88.reismee.nl

Ik haat vertraging!!!!!!!

De overgang van mijn vorige verhaal naar deze is een beetje raar, maar ik zit inmiddels alweer in Tunesie. De laatste dagen op Kreta zijn rustig verlopen, donderdag ben ik nog wezen stappen omdat het mijn laatste avond was en dat was heel gezellig. Op het vliegveld kwam ik nog aan de praat met een Engelse jongen die ook alleen aan het reizen was, en hij dacht dat ik Amerikaans was toen ik met hem begon te praten. Mijn vlucht terug was rustig en ik heb wonder boven wonder geslapen.

Na 3 dagen thuis ben ik nu dus in Tunesie, dinsdag avond vloog ik er heen. Ik zou om kwart over 8 vliegen, maar bij aankomst op schiphol had ik al een uur vertraging. Uteindelijk vloog ik pas om 1 uur 's nachts. Het cockpit raam van de transavia waar ik mee zou vliegen was kapot gegaan en de reparatie zou heel lang gaan duren, dus moesten we op een KLM toestel wachten die vanuit Barcelona kwam. Ik was behoorlijk pissig, omdat Hedy me op zou komen halen om Wajdi te verrassen (Wajdi dacht dat ik een dag later zou komen). Uiteindelijk kwam ik om half 3 's nachts aan, arme Hedy had 2 uur op me gewacht. We namen een taxi richting Sousse. Wajdi en ik hebben 2 huizen gehuurd, in Sousse voor de eerste dagen en in Mahdia voor de laatste dagen. Wajdi sliep daar met een vriend van hem. We hebben gefilmd dat ik de trap opliep naar het apartement en hem overviel. Hij had de deur al op een kier gezet omdat Hedy al had aangebeld, maar omdat ze geen lichten aan hadden kon ik hem niet zien vanaf de trap. Wajdi had mij dus wel gezien, en toen ik bij de deur aankwam werd die opeens in mijn gezicht dicht gegooid. Hij was zich zo kapot geschrokken dat dat zijn eerste reactie was haha. Vervolgens (hoorde ik achteraf) was hij op zijn knieen op het matras gaan zitten en had hij zijn armen in de lucht gegooid en naar zijn vriend geschreeuwd: 'Kirsten is er, Kirsten is er, hoe kan dat nou.' Zijn vriend had hem voor gek verklaard, maar toen hij de deur eenmaal open had gedaan was ik het toch echt.

Die nacht sliepen we dus met 4 mensen in het huis, de rest van de dagen zal het vooral alleen Wajdi en ik zijn. Woensdag zijn Wajdi en ik uit gegaan, wat we eerst helemaal niet van plan waren. Maar er was een hele toffe DJ in een club in Sousse en ik heb de hele nacht gedanst met Wajdi. Het was echt super gezellig. Gisteren was ook een rustige dag, omdat we laat wakker werden zijn we eerst een dvd gaan kijken van Jackass en daarna lekker uit eten gegaan en wat wezen drinken. Wajdi's broertje Aymen sliep vannacht bij ons, we lagen met z'n drieen onder de air-conditioning haha. De eigenaar van het huis had lopen zeiken dat hij nog meer geld wil omdat we dus een air-conditioning hebben, dus heeft die arme schat hem nog 100 dinar gegeven. Wajdi heeft sinds ik in mei weg ben gegaan alleen maar gewerkt om de huizen te kunnen huren, zo lief.

Nou, dat is het voor nu wel even, volgende keer heb ik vast meer te vertellen. Kusssssssssss.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!