kirs88.reismee.nl

Een gevecht uit liefde

Na mijn vorige verhaal zou je denken dat alle 'crap' wel geweest zou zijn in 1 avond, maar nee. Laat ik gewoon beginnen bij afgelopen zondag. Stef en ik waren beide kots misselijk toen we wakker werden, en Stef moest naar de tandarts omdat ze een stukje tand kwijt was. Gelukkig was dat allemaal snel geregeld. Toen ze terug was zijn we een duik in haar zwembad gaan nemen, en mijn misselijkheid was direct weg. Stef moest 's avonds werken in Puerto voor 1 keertje, dus had ik afgesproken met Anoula en Suzanne. Anoula is half Grieks en haar vader woont in Agios, Suzanne is net als ik al jaren gek op Kreta en Agios. Ik kende de meiden alleen vai facebook, maar ze hadden me gesmst of ik mee uit eten ging. Dat was heel gezellig. Anoula ging daarna naar bed, met Suzanne en een vriendin van haar ben ik nog wezen stappen. Babis heeft niet meer gebeld, dus toen de dames om 2 uur ook richting bedje gingen ben ik bij Stef in Puerto gebleven. Die was om half 5 vrij en toen heeft haar moeder ons opgehaald.

Maandag zijn we thuis gebleven, dat was ook wel even nodig na alle hectiek van de eerste dagen. Dinsdag zijn we naar het strand geweest en moesten we inkopen doen voor de poolparty van Stef, die ze die avond zou geven. Ik had met Christos afgesproken bij een cafe, zodat ik eindelijk mijn kleding kon ophalen. Ik was echt emotieloos, best fijn vond ik dat. Ik pakte de tas met kleding uit zijn handen, hij zei dat hij al verder naar beneden was gelopen omdat hij dacht dat ik daar vandaan zou komen, ik zei dat ik met de auto was, en toen: 'All right, thanks, bye.' Hij voelde zch duidelijk opgelaten, alleen maar mooi.

De poolparty begon echt super leuk. Er kwamen erg veel mensen en iedereen had drank en eten meegenomen. Toen zag ik opeens Hannela staan. Even ter verduidelijking: dat is een meisje uit Estland waar Chrysos (ex-vriendje waar ik 2 jaar mee samen ben geweest) kort iets mee heeft gehad nadat het uit was tussen ons vorige zomer. Ik wist al dat ze misschien zou komen en dat boeide me vrij weinig, maar toen merkte ik dat ze over me zat te lullen met haar vriendinnen die ze had meegebracht. Ik negeerde het, tot een bepaald moment. Er waren namelijk ook twee Nederlandse meisjes op het feest, en toen ik in het zwembad aan het lol trappen was met een paar mensen, ging ze naar die meiden toe. Ik had het al gezien, en toen ik het water uitkwam vertelden de Nederlandse meiden dat ze naar mij gevraagd had. Ze had gevraagd hoe de meiden mij kenden, en ze had heel sneu gezegd: 'We can't get along, because we had the same boyfriend.'

Dus.... die had duidelijk issues. Ik werd pissig en liep naar haar toe, maar ik wilde het gewoon volwassen doen en wilde geen ruzie. Dus ik zei alleen: 'Hey you, if you wanna talk behind my back, perhaps you should be a bit more clever.' Toen liep ik weg maar natuurlijk kwam ze achter me aan en begon ze te bitchen. 'I don't care whether you exist or not,' antwoordde ze. Toen ik haar ermee confronteerde dat ze toch echt naar me gevraagd had en zelfs zo nodig over Chrysos moest beginnen, zei ze: Ja ik zag dat die meiden ook Nederlands waren, dus het was gewoon een vraag. Sorry hoor mensen, maar spreekt ze zichzelf niet enorm tegen? Toen ik zei dat ze vooral Chrysos er buiten moest laten, begon ze JUIST over hem. Ze zei dat ze hem al kende voordat ik hem leerde kennen. Ja dus? Wat moest ik met die informatie. Moest dat stoer zijn ofzo? Dus ik zei tegen haar dat ik 2 jaar iets met hem had gehad, en dat ik daarom totaal geen zin had om met een 'tussendoortje' van hem over hem te praten. Wat ze toen zei, was de fucking limit: 'The only reason why Chrysos was with you, is because your mother died.'

Ik heb nog nooit gevochten, maar deze vakantie lijkt het wel alsof alles los komt. Ik werd zo ontzettend boos en verdrietig dat ze zoiets durfde te verkondigen, dat ik haar een duw gaf waardoor ze van een trappetje af viel. Met haar dronken kop lag ze daar, terwijl ik helemaal overstuur naar haar riep: 'Don't you dare to mention my mother!' Toen kwam haar vriendin naar me toe en raakte ik in gevecht met haar. Omdat het zo snel ging lag ik al snel op de grond, ze had me aan mijn haren naar beneden getrokken. Dat duurde misschien 10 seconden, maar omdat zij nog overeind stond heeft ze rake klappen kunnen uitdelen. Gelukkig trokken heel veel mensen ons uit elkaar en werd ik naar de badkamer gebracht van het tweede huisje van Stef. Terwijl dat gebeurde zag ik Hannela staan aan de kant en ik riep: 'Ik hoop dat jouw moeder hetzelfde overkomt, dan zal je nog wel spijt krijgen van wat je zojuist hebt gezegd.'

In de badkamer zag ik dat mijn voeten kapot waren, mijn knieen blauw, ik had een snee in mijn nek en mijn neus deed enorm pijn. Maar dat alles woog niet op tegen de mentale pijn. GVD hoe durfde ze, over een overleden persoon beginnen en dan ook nog de meest dierbare in mijn leven. Stef heeft ze van het feestje afgekickt. Gelukkig heeft iedereen me getroost en heb ik nog lol kunnen hebben de rest van de avond. Dat mokkel is direct naar Puerto gegaan om alles aan Chrysos te vertellen en uit te janken, maar gelukkkig was hij daar niet zo gevoelig voor, want ruzie met hem is wel het laatste wat ik wil. Woensdag en gisteren waren weer twee rustige dagen. Vanavond en morgenavond gaan Stef en ik weer uit, heb er zoveel zin in. En ik beloof dat het volgende verhaal een non-violent verhaal zal zijn haha. Behalve mijn neus heb ik niet echt pijn meer, maar ik heb gevochten voor mijn moeder dus dat is het belangrijkste.

See you next time! :)

Reacties

Reacties

RngR

eeum.....

doe je voorzichtig schatje??

XD
RengeR!

Kirs

Ik? Altijd toch :) Soms moet je voor jezelf opkomen, en dat doe ik normaal alleen met woorden, maar mijn mama is heilig :) Als zij uberhaupt mijn mama durft te noemen zonder mij ook maar een beetje te kennen, en dan ook nog in zo'n verband... dan gaat ze over de streep. Ik voel me prima hoor :D Liefs x

Bep

Je heb gelijk hoor meis dat je uit je dak geweest bent waar haalt ze lef vandaan om zoiets te zeggen tegen je .

Hou je eigen nu rustig lieverd en laat het voor je zelf rusten nu .

Tot de volgende keer lieverd dikke kus Bep

Ireentje

Domme vent. Dat is ja vreselijk antje, maar bantje deed niks.
Je moet i.p.v.slaan, lekker in de zon gaan staan, haha dat rijmt of stop een kurk in je kont, dat rijmt niet, maar dicht wel.

Liefs van domme venter.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!