kirs88.reismee.nl

Een lang verhaal, maar echt de moeite waard lieve mensen :)

Wat een nacht heb ik gehad.... normaal laat ik tussen elk verhaal een paar dagen zitten, maar er is zoveel gebeurd in 1 nacht dat ik dit echt kwijt moet.

Stef en ik gingen naar Agios Nikolaos toe, waar zij eerst een neuspiercing wilde laten zetten. Ik heb alles gefilmd, ze deed het heel stoer. Daarna gingen we naar babis, mijn beste vriend, die alweer zat te smilen van oor tot oor toen hij me aan zag komen lopen. Wat een geweldig persoon is het ook, zo geinteresseerd. Hij vroeg naar papa, of die nog steeds in de band speelt, hij vroeg naar mijn broer, naar mijn stiefmama, echt heel lief. Omdat Stef vanavond in Puerto werkt samen met Chrysos (mijn ex-vriendje) heb ik afgesproken dat ik met Babis uit ga vanavond.

Na Babis zijn we naar Puerto bar gegaan, waar ik Chrysos dus weer zag. Dat ging heel gemoedelijk, 2 dikke zoenen en een glimlach, zo moet het ook vind ik. Daar namen we een cocktail en kregen we de tweede gratis van de eigenaar, ook zo'n schat van een man die ik al heel lang ken. Toen we daarna even naar een andere bar liepen kwam ik alle vrienden van mijn laatste ex-vriendje (Christos) tegen, die ook stuk voor stuk zo tof deden. Stef en ik kregen een gratis tequila shot en daarna gingen we weer terug naar Puerto. Toen ik langs Candia liep, waar ik op mijn 16e heb gewerkt, zag ik dat Christos daar aan het draaien was. Ik had hem overdag al geprobeerd te bellen om mijn kleding op te halen, maar had hem toen niet te pakken gekregen. Nu stond ik daar dus en Stef heeft me naar binnen geduwd, omdat ik door had dat Christos zat te staren en ik me echt totaal ongemakkelijk voelde. Dus ik ben naar hem toe gelopen en hij zat alleen maar dom te grijnzen, van zijn eigen zenuwen waarschijnlijk. Ik zei alleen hoi en dat ik al geprobeerd had te bellen, waarop hij vroeg of ik mijn nummer dan had veranderd. BOEIEND KEREL. Dus daar ben ik niet eens op ingegaan, ik lulde er gewoon overheen en zei dat ik mijn kleding wilde hebben. Hij zei dat ik dan maar moest bellen (vandaag dus), en nadat ik hem weer niet te pakken kreeg vandaag heb ik hem gesmst dat ik morgen kom om het te halen, waaop hij zei dat ik maar 30 minuten vantevoren even moest smsen of bellen om af te spreken. Prima. We gingen nog even op het strand zitten met een groepje om absinth te drinken, wat echt tering spul is.

Toen we dus terug in Puerto waren kwamen Stef en ik een stel domme Griekse meiden tegen, zo'n zielig clubje waarvan de ene nog grotere issues heeft dan de andere. Stef en ik kennen die meiden allemaal, en 1 ervan heeft met een vriend van Stef gehad. Ik hoorde van Stef dat ze echt heel erg gestoord is, altijd jankt als ze haar ex ziet en er dan echt een drama van gaat maken, zelfs wel eens heeft gezegd dat ze zelfmoord pleegt. Sneu schepsel. Dus vroeg Stef of ik gewoon even met die jongen wilde dansen, want dan zou ze al helemaal flippen. Zo gezegd zo gedaan, en inderdaad: 5 minuten later kwam ze bij haar ex-vriendje staan en ging ze als een viswijf tekeer, waarna ze hem een klap verkocht! Stef en ik kwamen niet meer bij, en toen we haar op het toilet vonden waar ze weer eens een emo na zat te doen had ik het niet meer. Stef en ik zijn op de andere wc gaan zitten met ons tweeen en hebben keihard geroepen: 'suicide, suicide'. Nu ik het zo schrijf klink ik echt als satan, maar ach, het was wel leuk en dat soort sneue types vragen erom.

Vervolgens gebeurde er iets waar ik op mijn beurt van flipte. Stef en ik liepen de toiletten uit en gingen al dansend de bar weer in, tot ik opeens langs een groepje jongens liep en echt door 3 handen tegelijk vol bij mijn kont werd gegrepen. Omdat ik altijd al heb gezegd dat de hel losbreekt als iemand dat ooit bij me zou doen, en het nu dus door 3 jongens tegelijk werd gedaan, werd ik echt laaiend. Ik draaide me om en vroeg wie dat deed, waarop ze eerst zaten te ontkennen dat ze het hadden gedaan. Toen ik het een tweede keer vroeg zeiden ze opeens: 'Wij allemaal.' Daar stond ik dus, tegenover 3 losers en helemaal over de rooie. Het werd zwart voor mijn ogen en zonder er bij na te denken heb ik binnen 3 seconden de eerste twee een keiharde bitch-slap gegeven en toen ik bij de derde was werd ik weggetrokken door mijn vriendinnen. Ik werd helemaal gek, probeerde nog terug te gaan maar ze hielden me met man en macht tegen. Ik moest en zou de eigenaar vinden, en liep helemaal opgefokt door Puerto heen: 'Waar is Giannis, waar is Giannis, hij moet ze kapot maken!' Hahaha. Giannis stond buiten en ik had mijn verhaal nog niet gedaan of hij ging al met me mee. De jongens werden flink aangesproken en toen waren ze rustig. Er waren ook 2 meiden bij, en ik riep tegen haar: 'Do you think that's normal behaviour, what those f**king losers you are with do to me?!' Ze was geloof ik een beetje bang van me, want ze zei poeslief: 'Nee....', en probeerde toen snel weg te komen hahaha. Toen de woede gezakt was nam trots de plaats van woede in. Ik vond mezelf even heel stoer.

Later zijn Stef en ik naar Candia gegaan, waar ik werd aangesproken door de eigenaar, mijn ex-baas dus, die ik altijd al heb gehaat. Hij vroeg: 'What is that crap that you wrote on facebook!?' Ik wist direct waar hij het over had, want er staat een foto van hem op de facebook van iemand anders, waar ik onder had geschreven: 'Oh no there is mister 'hi-I-am-fifty-something-but-I-think-I-am-18'.' Maar wie verwacht nou dat ze dat aan hem zouden doorvertellen.... ik had het ook kunnen weten, we hebben het wel over Agios Nikolaos. Dus ik reageerde met een rot grijns: 'Why, it's not true?', waarop hij zei: 'I think you are very silly.' Toen ik daar werkte op mijn 16e hield ik altijd mijn mond dicht als hij iets vernederends zei. Maar ik had al zo veel shit gehad die avond, dat ik hem met en big smile aankeek en heel triomfantelijk zei: 'Really? Wow cool, but I actually really don't give a shit what you think about me.' Hij zat me met open mond na te kijken, en hield me niet eens tegen toen ik zijn bar vervolgens in liep.

Binnen kwam ik Mike tegen, dat was zo leuk! Het leuke was dat ik met Stef naar de toiletten liep, die boven zijn, en dat ik toen ik klaar was Mike daar weer tegenkwam. Dus ik stond even met hem te praten, toen hij tegen me zei: 'Your ex is still downstairs.' Ik vroeg Mike of hij nou echt dacht dat dat mij iets kon schelen, waarop hij moest lachen en naar beneden liep. Opeens kreeg ik een geniale ingeving. De trap eindigt midden in Candia, en overal om die trap heen hangen spiegels, dus iedereen had me sowieso al met hem zien praten. Dus ik liep direct achter hem aan naar beneden, zodat iedereen zich zou afvragen waarom Mike en ik samen van de toiletten kwamen. Christos weet dat Mike en ik elkaar heel leuk hebben gevonden, dus als die dat zou zien.... En mijn idee werkte, want Mike was de trap nog niet af of Christos zei wat tegen hem. Toen ik Mike daar naar vroeg, zei hij: 'Nothing nothing, we talked about football.' Whatever.... I'm blonde but not that blonde.

Stef wilde weer terug naar Puerto, dus heb ik nog een hele tijd met Mike staan praten in Candia. Christos was heel snel weg, raar hoor haha. Dat was heel gezellig, maar na een tijdje wilde ik Stef zoeken en kon haar niet vinden. Toen ik tegen Mike zei dat ik bang was dat ze al naar huis was, omdat we beide behoorlijk wat op hadden maar zij er duidelijk meer last van had, bood Mike me een slaapplek bij hem aan. HELP ging er door me heen, dat wilde ik echt niet, ik bedoel het is wel Mike en als ik voor iemand een zwak heb is hij het wel...

Uiteindelijk vond ik Stef, op de trap naast Puerto, met haar vriendje en buiten bewustzijn. Ik schrok me kapot, de drank was echt totaal verkeerd gevallen bij haar. Haar vriend en ik hebben 2 uur met haar gezeten daar, ze was soms met geen mogelijkheid wakker te krijgen, en als ze dat wel was, werd ze boos en ging ze slaan en bijten. Na een tijdje werd ik er zo moedeloos van dat ik alleen maar zat te janken. Ik heb Chrysos nog om advies gevraagd, maar ook dat mocht niet baten. Toen ik even naar het toilet was en terugkwam zag ik tot mijn verbazing dat ze was opgestaan en doodleuk zat te lachen en grapjes zat te maken. Giannis, de eigenaar, zag dat ik overstuur was en troostte me zo lief. Ik kreeg nog een biertje van hem, inmiddels was ik toch al weer nuchter haha. Uiteindelijk heb ik haar in een taxi gekregen en zijn we samen naar huis gegaan, en toen kwam het besef ook weer terug en zei ze aldoor: 'Je bent de liefste, je bent de liefste, heb je echt om me gehuild, oh wat erg!'

Maar goed, het was al met al een leuke nacht, en goede stof voor dit verhaal ;)

Reacties

Reacties

Bep

zo wat en verhaal en ,n drukke nacht maar gelukkig is alles goed afgelopen en heb je nu al met al je kleding terug ;)lieverd .

Veel plezier verder en tot de volgende verhaal weer van je dikke kussss Bep

nolles

hehe gekkeehhuiiissssss, et doet bij mij ook nostalgische herinnering terugbrengen:P
mooi dat je die mafkezen ook geslagen had:P hahah
dat soort ventjes verdienen nog hardere klappen te krijgen...kben er ook over anderhalve week!!!:D,
maar denk dat kim beetje stom zal doen als ik je zou opzoeken :(
majah anywayz,,..nog veel plezier
groetjes nolles

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!