kirs88.reismee.nl

Mission Impossible: tickets vinden met een redelijk prijs + de foto's van Tunesië

Ben inmiddels druk bezig om mijn zomer in te vullen. Ik had het al heel mooi bedacht in mijn hoofd: van Nederland (of Duitsland) naar Kreta vliegen, van daaruit naar Tunesië en vanaf Tunesië weer terug naar huis. Maar vooral de ticket van Heraklion naar Monastir was qua prijs echt niet te doen. Bij het reisbureau probeerden ze een retour te boeken van Amsterdam naar Heraklion en terug van Monastir naar Amsterdam, zodat ik alleen de tussenticket nog moest boeken. Maar dat was alleen al 900 euro en samen met de tussenticket zouik dan rond de 1500 zitten.

Dus ga ik nu 2 aparte retourtjes boeken, dan ben ik de helft kwijt. Tunesië heb ik vandaag geregeld, na dagenlang zoeken kwam ik een retour tegen voor 350, dus prima! Dus nu alleen Heraklion nog, maar dat valt vies tegen... Gelukkig heb ik nog even. Ik weet ook nog niet of ik tussen beide reizen wat ruimte ga laten of dat ik probeer op dezelfde dag weernaar de volgende bestemming tevliegen, beide optieshebben voor- en nadelen.

Enonderaan staat de link naar de facebook pagina met de foto's van Tunesië. Er staat vanalles bij, 124 foto's in totaal. Ook de sahara en hele mooie foto's van de natuur, dus zeker even checken. See you next time!

http://www.facebook.com/album.php?aid=85144&id=665561193&l=c05ac65a18

Reacties

Reacties

Eva

Kirsten, je bent goed bezig!
Zullen we binnenbort een date plannen? Ben ik voor!
Xxx

Gina

Je kan leuk schrijven! Ben zelf ook es in Tunesie geweest bijna tien jaar geleden en het was inderdaad erg met die mannen hahaha

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!