kirs88.reismee.nl

Even een update

Ik heb een tijd niets geschreven hier. Ik zou op dit moment aan het interrailen zijn, maar alles is anders gelopen. Morgen vlieg ik weernaar Tunesië en interrailen gaat helaas niet meer door. Ik baal er best wel van, maar ik weetzeker dat ik het nog wel eens zal gaan doen. Het is uit met Christos, vandaar dat ik mijn plannen moest wijzigen. Iemand anders om mee te gaan interrailen kon ik op zo'n korte termijn niet meer vinden.

Ik heb contact gehouden met de jongens die we de eerste keer in Tunesiëontmoet hebben, en zij kwamen met hetvoorstel dat ikweer naar Tunesië kon komen en dan bij hen onderdak kon krijgen. Dus heb ik nu voor 200 euro een ticket erheen geboekt voor 2 weken,ik vlieg morgen om 12.30. Dit keer wil ik ook het zuiden van het land gaan zien, de sahara, oasesetc. We zullen de eerste week in Mahdia verblijven en de tweede week in Sousse, waar ik in maart ook zat met Ingrid. Tussendoor zullen we dus nog 1 of 2 dagen richting het zuiden gaan.

Ik zal niet echt met een lekker gevoel weg gaan, aangezien oma er zo slecht aan toe is. Ik moestvandaag al afscheid van haar nemen, erg emotioneel en raar allemaal. Maar ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. Ook kon ik nu niet op een fijne manier gedag zeggen tegen papa, die me in eerste instantie morgen ochtend op de trein zou zetten maar nu bij oma blijft. Shit happens.

Wajdi en Hedy zullenme opwachten op het vliegveld, zal wel apart zijn om ze weer te zien na anderhalve maand. Ik hoop dat ik 2 super leuke weken tegemoet ga. Jullie horen snel van me vanuit het warme Afrika ;)

Lieefffsss xxx

Reacties

Reacties

Bronwyn

Heey Kirsten,

Zo! Wat een rollercoaster. Ik hoop dat alles goed met je gaat en zal je volgen! En anders kom je lekker weer terug ;)
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!