kirs88.reismee.nl

Dansen, sjansen en schransen

Jeeeeeeeeeeeeeezus wat zijn de kerels hier irritant. We kunnen serieus geen enkele vent voorbij lopen zonder dat er iets wordt gezegd. En uitgaan is helemaal een verschrikking. De avond nadat we de kamelen excursie hadden gedaan gingen we uit met de ober die ons mee had genomen naar de voetbalwedstrijd. Ik stond op de dansvloer met Ingrid en we hadden echt 1 vierkante meter ruimte omdat er van 6 kanten tegelijk tegen je aan geschuurd wordt. En nog door de lelijkste trollen die je je maar kunt voorstellen ook. Op gegeven moment was er een kerel die de hele tijd van achteren naa ons zat te blazen, echt wat voor nut heeft dat! Ingrid kwam na een tijdje naar me toe met een kwaad gezicht en ik piste echt bijna in mijn broek van het lachen toen ze zei: 'Ik sla die blaasvent echt voor zijn bek!' Ik kreeg ook echt spijt dat ik mijn nummer aan die ober had gegeven om contact te houden voor uitgaan en dergelijke, want hij smste 20x per dag de meest onnozele crap en probeerde aldoor te bellen. Ik smste toen dat ie echt moest kappen en wonder boven wonder helpt het.

Gisteren waren we op excursie naar Tunis, Sidi bou Said en Carthage en dat was echt supergaaf. We gingen die dag in met 3 uur slaap achter de rug, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik ben echt verliefd geworden op Sidi bou Said, wat een plaatje! In Tunis was het trouwens echt lachen geblazen toen we door de medina liepen, ik kreeg achtereenvolgens naar mijn hoofd geslingerd: Hey Madonna, hey Britney Spears, hey Mariah Carey, hey Shakira, hey Kate Winslet. Dus..... ik zie de vergelijking ook echt helemaal. Vlak daarna kreeg ik een huwelijksaanzoek: 'I never see beautiful girl like you, you marry me?' Nou nee dank je. Een vent bij het uitgaan zei ook tegen Ingrid: 'Ik wil 2 woorden zeggen; kunnen we alleen zijn vanavond?' Ik weet dat ze hier van rechts naar links schrijven, maar ze tellen blijkbaar ook achterstevoren. Sjappiiieee. We kregen een drie gangen lunch en 's avonds hebben we weer drie gangen gehad, lekker schransen dus.

Gisteravond zijn we naar een club naast ons hotel geweest. Het was daar echt gezellig en voor het eerst voelden we ons geen drollen waar de strontvliegen op af komen. Na een tijdje zag ik eindelijk eens een leuke kerel aan de andere kant van de dansvloer zitten, en aangezien ik het onopvallend kijken naar leuke schepsels net zoals mijn vader niet echt goed onder de knie heb, zag hij me al snel loeren. Toen we gingen dansen kwam hij al snel ook dansen (de mannen dansen hier allemaal, ik houd er zo van) en toen zag ik pas hoe fucking mooi hij was. Irene, hij heeft veel weg van die Waylon van Holland's Got Talent, jij zou ook haast zijn flauw gevallen. We kwamen aan de praat en toen bleek hij ook nog eens echt leuk te zijn, ik kreeg het er warm van toen hij met me stond te dansen hahaha. Zijn vriend zat ondertussen met Ingrid te praten. Ingrid was moe en ik hyper, dus na veel overleg (ik wilde haar niet achterlaten in het hotel en zij vond het lullig voor mij als ik alleen met de guys zou uitgaan) ben ik nog wat met beide wezen drinken. Dat werd uiteindelijk koffie, want niks was nog open. Vandaag zien we ze waarschijnlijk weer. Ohja trouwens, ik heb al veel groene ogen gespot hier, zo mooi in combinatie met donker haar en getinte huid!!!

Reacties

Reacties

Daddio

Hey meissies,

Van die kerels weet ik niets, maar dat Sidi bou Said mooi was had ik al verteld, de wit/blauwe huisjes.
Jullie vermaken je wel zo te horen, wat dat betreft is daar niets veranderd.
Nog lot's of fun de laatste dagen en we zien en horen jullie zaterdag.

Groetjes,

Harry Turtle and Ireen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!