kirs88.reismee.nl

Mijn eerste verhaal wat niet echt een verhaal is... zeg maar!

Haaaaiiiii.

Jullie hebben vandaag allemaal een mail gekregen als het goed is, maar volgens mij werkte de link niet goed vanochtend en was er iets mis met de reismee website. Anyway, om even een indruk te krijgen van wat ik nou ga doen qua reizen, kijk even onder de knop 'profiel'. Dan hoef ik dat hier niet allemaal te herhalen.

Hieronder heb ik links gegeven naar fotoalbums vanmijn vorige reizen. Het voelt nog heel onwerkelijk dat ik nu best wel veel reizen achter elkaar ga maken. TussenPraag waar ik volgende week heen gaen Parijs/Brussel zat 2 maanden, maar nu volgen de trips elkaar in rap tempo op. Ook staat veelnog niet eens echt vast en dat maakthet best wel spannend. Maar goed, hier dus de links met fotoalbums en kijk dus ff onder het profiel gedeeltevoor meer info!

Lieeefffsss x

Kreta + Athenejuni t/m oktober2008

Parijs + Brussel december 2008 - januari 2009

Floor

Hoi Kirsten,

erg leuk dat je ons weer laat meegenieten van jouw leuke reisverhalen. Ik zal je weer op de voet volgen, net als de vorige keer. Heel veel plezier!!!

Groetjes Floor

floor le coultre

ik ben blij dat ik je kan volgen, want met dat afspreken is het niet echt meer gelukt he? wat een sukkels zijn wij..maar we houden moed dat het afspreken een keer lukt! i.i.g niet meer voor praag, maar ik kan nu mooi in de gaten houden wanneer je weer in het land bent! GENIET de komende tijd!!!!!!!!!!!!!liefs!

Kirsten

Há de Floortjes zijn er het eerst haha. Ja we moeten afspreken! Erg zijn wij hè? Maar komt goed! Koes koes.

Henk

Hey Duveltje,
Laat ik nou net een vriendin hebben die ook naar Praag wil. Met mij nog wel, ze is niet goed wijs.
Dus kijk even goed uit voor mij of er daar nog wat te beleven valt voor mensen van middelbare leeftijd. En wat het allermaal kost enzo. En of je er vegetarisch kunt eten ....
bij voorbaat d(r)ank,

grtzzzz Henky

Ingrid

Nou de link werkt nu goed hoor! Ik ben erg benieuwd naar je komende verhalen en we gaan ervoor zorgen dat je ook leuke dingen over Tunesië kunt schrijven!