kirs88.reismee.nl

Ramadan

Even een kort berichtje dit keer, aangezien er de laatste dagen niet iets ontzettend bijzonders gebeurd is. Het is in het huis dat we gehuurd hebben echt niet uit te houden 's nachts, vandaar dat ik nu nog een bericht zit te schrijven op het strand om half 3 's nachts.

Over 3 uur is het licht en begint de ramadan. Ik wil er ook aan mee doen, overdag eet ik toch al nauwelijks. Niet drinken gaat wel een probleem worden met 40 graden, ik kan echt heel moeilijk zonder, maar ga toch een poging wagen. En anders houd ik het gewoon bij water. Verder mag ik Wajdi niet eens zoenen zolang de zon op is, ik denk dat ik dat nog het meest klote vind haha.

Wajdi's tante heeft 2 dagen bij ons gelogeerd met haar zoontje van 3 jaar oud. Ze heeft het hele huis schoon gemaakt en gekookt, zo lief. Haar zoontje is ook zo'n snoepje, ondanks dat ik niet met hem kon praten had hij de grootste lol met me. Twee nichtjes van Wajdi zijn ook nog langs geweest.

Morgen gaan we naar Moknine, waar de ouders van Wajdi wonen, omdat een nichtje van hem henna op mijn lichaam wil maken. Ik hoop dat het een beetje mooi wordt en ik niet als een poppenkast terug kom.

Reacties

Reacties

Ingrid

Knap hoor, meedoen aan de ramadan, weet niet of ik dat zou kunnen. Hoorde gisteren op de radio dat sommigen ook gisteren al begonnen zijn met ramadan, kan dat? Misschien verschilt dat per land of regio

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!