kirs88.reismee.nl

Bruiloften en vechtpartijen (dit keer was ik er niet bij betrokken WHAHAHA)

Weer even een berichtje van mij. Het is echt ontzettend heet hier, ik ben vandaag met 1 uur op het strand slapen verandert in een neger. Nadat ik mijn vorige verhaal had geschreven zijn Wajdi en ik opgehaald door zijn ouders en zusjes. Ze waren blij me weer te zien. Op schiphol had ik tulpenbollen gekocht voor zijn moeder. Toen ik vertelde dat ze die eerst 7 weken in de koelkast moest leggen keek ze raar op haha.

Inmiddels zijn we uit het huis in Sousse weg gegaan. Het werd ons te duur en we hadden geen strand vlakbij, waardoor we overdag eigenlijk het huis niet uit konden van de hitte. Gisteren zaten we in de trein naar Mahdia, waar we het tweede huis gehuurd hebben, maar toen kreeg Wajdi onderweg een telefoontje dat het huis vandaag pas vrij zou komen. We moesten dus nog snel een ander huis regelen voor een nachtje. Gelukkig lukte dat, omgerekend hebben we er 22 euro voor betaald p.p., en het was een hardstikke mooi huis met woonkamer en keuken. Vandaag zijn we dus verhuisd naar het huis waar we de rest van mijn vakantie verblijven. We zitten direct naast het strand, met de clubs op loopafstand en een supermarkt op loopafstand. Woon- en slaapkamer zijn zelfs apart, en dat voor 45 dinar per nacht, omgerekend dus iets van 12 euro p.p. Echt niks!

Afgelopen zaterdag zijn we naar Bora Bora gegaan met een vriend van Wajdi en zijn verloofde, een grote club in de open lucht met allemaal dansers en mooie acts. Zijn vriend geeft de 15e een feest voor de verloving, dat schijnt hier altijd te gebeuren, en Wajdi en ik gaan er samen heen. De 14e hebben we een bruiloft van een nicht van Wajdi, dat vind ik echt heel leuk. Ik ben erg benieuwd hoe dat er aan toe zal gaan, in ieder geval heb ik gratis drank hahaha.

Gisteren moesten we met spoed naar een vriend van Wajdi. Die had geen voorrang gekregen op een rotonde en had lopen bekvechten met de man in de andere auto. Toen die dingen begon te zeggen als 'Ik neuk je moeder' etc. duwde hij de man weg, en die heeft hem bekogeld met een baksteen waardoor hij 2 uur kock out was. Hij werd wakker in het ziekenhuis, wat moet dat eng zijn. Het zag er heavy uit, maar ik denk dat hij veel geluk heeft gehad.

Nou, ik heb heel erg honger dus see you next time :)

Reacties

Reacties

RengeR

...en dat voor 45 dinar per nacht, omgerekend dus iets van 12 euro p.p. Echt niks!....

Je bent ook een echte Nederlander he ;)

Fijn dat je zo goed(koop) geniet

xxxRngR!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!