kirs88.reismee.nl

Arrival @ Mahdia

Mijn vlucht was goed, ik had binnen 10 minuten mijn koffer en ze stonden al op me te wachten. We gingen met de auto eerst naar het huis van de ouders van Wajdi, omdat hij en Hedy met de auto van Wajdi's vader waren gekomen. Daar werd ik direct aan het hele gezin voorgesteld en kreeg ik een lekker vers gemaakt sapje. Toen gingen we richting Mahdia met de auto van een vriend en daar verblijf ik nu een week. Onderweg werden we tegengehouden door de politie, die wilden weten wat de jongens met mij van plan waren. Erg netjes dat ze dat doen moet ik zeggen. We moesten paspoorten en alles laten zien. We hebben die dag rustig aan gedaan, ik was ook best wel moe van de reis. We zijn ergens gaan eten en hebben nog ergens koffie gedronken, daarna hebben we thuis gechillt.

Zondag zijn we naar Monastir gegaan met een vriend van de jongens, daar was een of ander feest midden op straat. Ik werd echt zo raar aangekeken daar, ik werd er bang van haha. Daarna nog wat rondgeslenterd in Monastir. 's Avonds hebben we een film gekeken. Midden in de nacht kreeg ik een smsje dat oma was overleden, wat me toch verdrietig maakte ondanks dat ze al dagen nauwelijks meer reageerde. Ik heb Wajdi wakker gemaakt en een hele tijd met hem gepraat, kreeg een beker melk en een paar dikke knuffels en toen heb ik mezelf weer in slaap gekregen.

Gisteren naar het strand geweest, de zee is fucking koud maar ik heb hem getrotseerd. Toen met Wajdi en een vriend wat gaan eten, ik heb me echt doodgelachen. Ik had pizza hawai besteld, maar er zat geen salami op. Toen ik dat tegen de jongens zei wilden ze de ober er bij halen en wat van de prijs af krijgen, terwijl het echt al geen drol kostte. Dus ik probeerde duidelijk te maken dat het echt niet erg was, maar ze vonden het echt niet kunnen. Schattig dat ze het je zo goed mogelijk naar de zin proberen te maken. 's Avonds weer een film gekeken, dit keer The Hamiltons, ik vond hem erg vreemd en niet echt eng voor een thriller/horror, hij viel tegen.

Vandaag weer naar het strand gegaan, ik was zonnecreme vergeten dus ben lekker verbrand. We zijn ook al aan het denken over onze trip richting sahara, gaat vast heel tof worden. In het weekend gaan we richting Sousse, dan zullen we ook meer uit gaan omdat de studenten dan klaar zijn met hun examens. Ik laat over een paar dagen weer wat van me horen! Ciaoooooo

Reacties

Reacties

irenie

he kirssie, weer een leuk verhaal, dat is ja vreselijk antje, maar bantje deed niets.

Kusjes en veel liefs an steffie mammie(haaaaaaaaaaaaa)

Ingrid

Hampel ben je nu weer verbrand, haha. Dus nu kun je weer voor kreeft spelen. Leuk dat je dit weekend weer naar Sousse gaat, lekker stappen. Nou doe de groetjes maar even aan de guys en ik wacht op je volgende verhaal.

Kus,

Ingrid

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!