kirs88.reismee.nl

Dat was 'em dan alweer :(

Het zal ook niet zo zijn, ik moet weer als een gek verbranden de laatste dag. Ik zit nu met moeite achter de computer, zo'n pijn doet mijn achterwerk. Zal er lekker uit zien tijdens mijn fotoshoot zondag en maandag hehe.

Woensdag hebben we het rustig aan gedaan, we hadden niks gepland dus we zijn lekker naar de hammam geweest en we hebben gechillt bij het zwembad. Daarna smste Hedi me (een van de twee jongens waar we nu aldoor mee omgaan) en zijn we iets met ze gaan drinken. We hebben deze vakantie veel bij restaurant Bonaparte gegeten waar de obers heel eng naar je loeren en gewoon heel brutaal vragen of je even je telefoonnummer op de rekening schrijft. Nou... NEE dus. Een van de obers heeft al een paar keer een poging gedaan een date met me te regelen, door te zeggen: 'Ai invietuh joe, joe accept?' (Ja, hij spreekt invite echt uit als invietuh).

In ieder geval zijn we daarna weer naar de guys toe gegaan, er waren nog een aantal vrienden bij ze thuis dus dat was gezellig. Daarna zijn we zonder hun vrienden uit gegaan, de club waar we waren was zo leuk, toen had ik echt zo'n 'ik wil niet naar huis' gevoel. De jongens dansten weer zo leuk, Wajdi en Hedi weten beide wel hoe ze moeten bewegen, ik voel me er een debiel bij.

Gisteren hebben we weer een excursie gedaan, op die piratenboot. Was ook leuk, alleen jammer genoeg geen dolfijnen gezien. Voelde me wel een beetje een mongool toen we zo'n piraatendoek op onze hasses kregen. 'S avonds belde Wajdi op en zijn we weer naar ze toe gegaan om daarna weer te gaan stappen. Ingrid voelde zich niet zo goed dus ik ben daarna nog gebleven, om vervolgens gewoon door te gaan met de guys tot ik weer kon aanschuiven bij het ontbijt. Erg verfrissend haha. En nu ben ik dus verbrand doordat ik in slaap ben gevallen inde zon.

We spreken straks nog voor een laatste keer met de jongens af en dan is het vanavond vroeg naar bed, want we worden om half 5 's ochtends opgehaald. Ik zie er toch wel tegenaan om weg te gaan nu we eindelijk lekker weer hebben gekregen en leuke mensen hebben ontmoet. Raar idee dat je ze misschien nooit meer ziet, maar dat soort dingen maken me altijd een beetje verdrietig, ik ben ook zo'n emotionele trut met dat soort dingen. In ieder geval gaan we nog even genieten van de laatste uurtjes hier, en ik vind Tunesie zeker voor herhaling vatbaar...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!